RSS-стрічка усіх новин
RSS
Twitter
Twitter

Онлайн-чат для підтримки користувачів це просто

love-pacmanЯкщо Ви працюєте з клієнтами, то вже напевне знаєте, що найголовніше для клієнта — увага. Wink

Подорожуючи по тенетах інтернету, відвідувач стане клієнтом для того сайту, на якому йому буде зручніше, де він зможе швидко отримати потрібну інформацію і легко здійснити замовлення.

Одним з методів збільшення лояльності відвідувачів є вбудовані в сторінку чати — потужний інструмент для онлайн-підтримки і спілкування з користувачами.

Свого часу я перепробував декілька таких систем, але вони всі мали недолік, який по своїй суті протилежний до результату — запустити такі системи було важко і незручно.

Але, існують рішення, про які не соромно розказати. Smile

Joomla! часто використовується для інтернет-магазинів, портфоліо, візитівок для підприємств. І хоч онлайн-чати не відносяться до якоїсь конкретної CMS, звичайно буде пояснено як інтегрувати безпосередньо у Joomla!-сайт.

Zopim

Наштовхнув мене на цю систему плагін для інтеграції онлайн-чату з смішною, для українського вуха, назвою Zopim.

easy2

А виявилось що це чудова система, яка має все що потрібно:

  • Український інтерфейс
  • Безкоштовна (з певними обмеженнями)
  • Надлегка у реєстрації та користуванні
  • Швидка в інтеграції
  • Є можливість використовувати простий XMPP (Google Talk, Jabber та інше)

Коротко

Реєструєтеся в Zopim.

Отримуєте простий JavaSrcipt код для вставки в код сторінки.

easy1

Заходите на сторінку адміністратора чату і спілкуєтеся з відвідувачами.

Або підключаєте IM (систему обміну миттєвими повідомленнями на кшталт Jabber (Google Talk, AIM...) і відповідаєте на питання зі свого IM-клієнта, чату в пошті GMail або з мобільного пристрою.

Умови використання

В загальному, послуга платна.

Але є і безкоштовна версія. У free-версії можна створити лише одного агента (представника фірми), можна підключити лише один обліковий запис для системи миттєвих повідомлень (Jabber...) і спілкуватися можна лише з двома клієнтами одночасно.

Для невеличкого інтернет-магазину чи приватної сторінки цього цілком достатньо.

explore-1

За збільшення кількості представників треба платити від 9-ти до 99 "американських гривень" в місяць.

Реєстрація

Реєстрація не може бути простішою. Ім’я, адреса електронної пошти — пароль приходить на скриньку.

Заходите на адресу адміністратора чату і копіюєте код для вставки в сайт. Користуєтеся.

Технологія

В код кожної сторінки, де повинна з’являтися форма чату потрібно вставити JavaScript-код.

Увесь чат теж працює на JS і зображається вбудованим безпосередньо в сторінку (не в окремому вікні).

explore-2

Хоча завантажується чат, на початку, за допомогою Flash (лише запускається). Можливо це для статистики, бо потім все працює на чистому HTML.

Цікаві можливості

Якщо в мене персональний сайт чи магазин з невеликою кількістю відвідувачів — я не буду сидіти в панелі адміністратора чату чекаючи на виклик. Я хочу займатися своїми справами, але не пропустити важливого клієнта.

Тож супер-фічею є підключення звичайних месенджерів (IM — клієнтів обміну швидкими повідомленнями).

IM-1

Таким чином "оператор" може бути в IM, або в поштовій скриньці GMail (з увімкненим чатом), або на планшеті чи навіть на телефоні.

На разі підтримуються MSN, Gtalk (Jabber), Yahoo!, AIM.

Якщо хтось не в курсі, то будь-яка поштова скринька GMail автоматично є jabber-клієнтом і підтримує чати. Так само мали б нормально працювати інші XMPP(Jabber)-клієнти, наприклад  облікові записи Яндекс.

Навіть в безкоштовній версії можна довільно змінювати профіль оператора, щоб відвідувач спілкувався не з бездушним "operator5" а "Арнольд Шварцнеґер, фінансовий відділ". Wink

zopim-chat

Сильно змінювати вигляд чату, для халявних користувачів, не можна, але він досить акуратний і не псує дизайну сайту. Проте можна задавати повідомлення які бачить користувач відкриваючи чат, в залежності від статусу операторів ("Усі онлайн — пишіть нам", "Вибачте, ми вже не працюємо — залиште повідомлення").

Віджет з’являється в самому низу сайту.

zopim-w

До речі, якщо бажаєте, чат буде автоматично зникати якщо ніхто з операторів не перебуває в панелі адміністратора, або Ваш месенджер отримує статус "Не в мережі".

Перебуваючи в панелі адміністратора чату Ви, в режимі реального часу, бачите на яких сторінках перебувають відвідувачі сайту (як це використати— нижче), їх IP-адресу, місто проживання (згідно IP), якою операційною системою та веб-оглядачем вони користуються.

zopim-users_tumb

Нечемних користувачів можна забанити. Користувачу можна присвоювати унікальне ім’я, електронну скриньку та будь-яку нотатку.

Чати "прив’язуються" до абонента і можна переглянути архів усіх його розмов. Усі розмови зберігаються на сервері. Можна бачити діаграму звернень, чатів, пропущених звернень.

zopim-dashboard_thumb

До речі про пропущені звернення (на які не було відповіді агента) — можна задати події, які повинні відбуватися за певних умов.

Наприклад, якщо відвідувач розпочав чат і йому не відповіли протягом N секунд то відправити йому автоматичну відповідь (наприклад "Вибачте, ніхто не може відповісти."), або додатково проінформувати про це операторів (агентів). 

Відвідувачі, після спілкування, мають можливість відправити копію розмови на свою електронну скриньку.

Навіть якщо спілкуватися через месенджер, а не спеціальну сторінку, для оператора доступні усі дані про користувача:

zopim-jabber

Також можна використовувати спеціальні команди та "макроси": стандартні та такі, що задаються адміністраторами чату.

Наприклад #end — припиняє сесію чату, а #setname — встановить відвідувачеві персональне ім’я. а якщо часто вводите одну і ту ж інформацію, можна створити власний "макрос" /hello — який автоматично перетвориться у "Вітаємо в нашому магазині. Чим можемо допомогти Вам?".

Навіть підтримуються питання з варіантами. Наприклад: /whoareyou може стати "Ви вже є нашим клієнтом? Виберіть відповідь Так/Ні/Не знаю".

Можливостей багато і всі вони цікаві. то треба пробувати самому. Smile

На останок ще таке: не тільки відвідувач сайту може почати розмову з Вами, але і оператор може нав’язатись до клієнта. наприклад якщо бачите що клієнт зайшов у важливий для Вас розділ сайту (купівля, оформлення замовлення) — можна першому написати клієнтові і це зобразиться в браузері та буде ненав’язливо привертати його увагу (червоний квадратик "підскакує" Smile):

zopim-help

Інтеграція з Joomla!

Вбудувати чат в сайт на Joomla! нічим не важче ніж встановити Google Analytics — просто вкладіть запропонований код в index.php шаблону, перед заключним тегом:

</body>

Або скористайтеся додатком  Zopim Live Chat Plugin (Joomla! 1.5/1.6), який зробить це за Вас.

Українська мова

Переклад на українську, та інші мови є відкритим і долучитись до роботи можуть усі охочі, на сторінці онлайн-перекладів Zopim.

explore-4

Чат сам визначає мову веб-оглядача і пропонує відвідувачеві відповідний інтерфейс. Якщо ця функція вас не влаштовує, чи працює не коректно, то мову можна задати вручну. Для цього, після основного коду Zopim, в своїх сторінках треба вставити таке:

$zopim(function() {
$zopim.livechat.setLanguage('uk');

де в дужках вказати бажану мову (uk = українська.) В них на Wiki багато таких корисних порад. До речі, система пропонує свій API.

Дякую за увагу. Сподіваюсь комусь ця інформація стане в нагоді. Wink

Офіційна сторінка Zopim

Коментарі   

 
SiteHelp
#1 SiteHelp 11.08.2011, 14:52
Сайтхелп пробували? (http://sitehelp.inkiev.net)
Безкоштовна система, повністю дозволяе змінити дизайн чат вікна та кнопки виклику оператора.
Працюе цілком через джаббер, не потрібно встановлювати будь-яке ПО.
Там багато цікавих можливостей...
 
 
Abu Kasym
#2 Abu Kasym 14.07.2013, 15:45
Цитую SiteHelp:
Сайтхелп пробували?
І не буду. Сингапурська система, на противагу цій орієнтована на українців, працює з українським інтерфейсом.
 
 
Abu Kasym
#3 Abu Kasym 20.07.2013, 00:07
Додам, що з часу Вашого огляду до повідомлювачів долучили Skype, проте з якимсь застереженням